Pierwsza Aplikacja Java

Krok po kroku w stronę IT.  
Zacznij programować 
i stwórz swoją pierwszą aplikację już dziś!

Jak długo już myślisz o programowaniu?

Czy początki nauki programowania – naprawdę muszą być takie trudne i przytłaczające? Nie wiesz, od czego zacząć, a ilość materiałów Cię przytłacza
Myślisz, że się do tego nie nadajesz:

Znasz to?

Wielu ludzi zaczyna swoją przygodę z programowaniem z podobnymi wątpliwościami.

Prawda jest taka: zawsze, gdy robimy coś pierwszy raz, wydaje nam się to niezwykle trudne, a w głowie budzi się dużo wątpliwości.

Nie martw się. Oczywiście jest to możliwe, o ile tylko odpowiednio podejdziemy do tematu.
 


Program Pierwsza Aplikacja Java

Program „Pierwsza Aplikacja Java” to nie zwykły kurs online. To cały program, który pomoże Ci postawić pierwsze kroki w IT i stworzyć Twoją pierwszą aplikację Java.

Dzięki przygotowanym nagraniom i odpowiednio dobranym przykładom zrozumiesz podstawy programowania oraz w prosty i przyjemny sposób przygotujesz swój pierwszy projekt informatyczny. 

Co więcej, dzięki wsparciu doświadczonego developera i trenera programowania – łagodnie przejdziesz przez te pierwsze, trudne momenty programowania.
Modułów
0
Lekcje
0

Zacznij programować jeszcze dziś

Dlaczego warto dołączyć
do Pierwsza Aplikacja Java jeszcze dziś?

Program przygotowany
przez praktyka
– kim jest Twój trener?

Tomek Woliński

  • Absolwent informatyki na Politechnice Gdańskiej.
  • 14+ lat doświadczenia komercyjnego w IT
  • Senior Backend Developer
  • 5+ lat doświadczenia jako trener programowania
  • Doświadczenie w procesach rekrutacyjnych
    (po obu stronach stołu)
  • 2 dzieci (praktyczne doświadczenie w edukacji zdalnej) 🙃
  • Bloger 
  • Podcaster

Dlaczego warto mi zaufać?
Opinie moich Klientów i współpracowników

Co zawiera Pierwsza Aplikacja Java?
Agenda programu

  • Lekcja 1: Intro 
  • Lekcja 2: Plan gry, jak będziemy pracować?
  • Lekcja 3: Jak najwydajniej uczyć się programowania?
  • Lekcja 4: Aplikacja (gra!), którą wspólnie przygotujemy
  • Lekcja 5: Czego potrzebujesz, żeby zacząć?
  • Lekcja 6: Podsumowanie i praca domowa
  • [e–book] 8 rzeczy, które musisz poznać, żeby dostać pierwszą pracę jako Junior Java Developer
  • [e–book] Java Cheat Sheet
  • [bonus] Dlaczego warto być programistą?
  • [bonus] Kto jest Twoim instruktorem?
  • [bonus] Współpraca
  • Lekcja 1: Wstęp 
  • Lekcja 2: Co to jest programowanie i program komputerowy?
  • Lekcja 3: Instalacja Javy na Twoim komputerze
  • Lekcja 4: Cykl życia aplikacji: kompilacja oraz uruchomienie
  • Lekcja 5: Zintegrowane Środowisko Programistyczne (ang. IDE)
  • Lekcja 6: Twój pierwszy program – aplikacja „Hello World”
  • Lekcja 7: Podsumowanie i praca domowa
  • [bonus] Nauka programowania – jak się uczyć programowania, mimo braku czasu i motywacji
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Zmienne
  • Lekcja 3: Typy danych i zakres zmiennych
  • Lekcja 4: Jak wykonywany jest kod naszej aplikacji?
  • Lekcja 5: Kalkulator, operacje matematyczne
  • Lekcja 6: Podsumowanie i praca domowa
  • [rozwiązanie] Rozwiązanie pracy domowej
  • [webinar] Od Juniora do Architekta Oprogramowania w niecałe 5 lat – case study
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Metody
  • Lekcja 3: Metoda main
  • Lekcja 4: Operatory relacyjne i typ boolean
  • Lekcja 5: Operatory logiczne
  • Lekcja 6: Podsumowanie i praca domowa
  • [rozwiązanie] Rozwiązanie pracy domowej
  • Lekcja 1: Wstęp 
  • Lekcja 2: Instrukcja warunkowa
  • Lekcja 3: Pętle
  • Lekcje 4: Pętle – ćwiczenia
  • Lekcja 5: Podsumowanie i praca domowa
  • [rozwiązanie] Rozwiązanie pracy domowej
  • Lekcja 1: Wstęp 
  • Lekcja 2: Programowanie, algorytm oraz schemat blokowy
  • Lekcja 3: Komunikacja z użytkownikiem
  • Lekcja 4: Losowa liczba
  • Lekcja 5: Implementacja gry
  • Lekcja 6: Podsumowanie i praca domowa
  • Lekcja 1: Podsumowanie
  • Lekcja 2: Co dalej?
  • Lekcja 3: Współpraca

To nie wszystko – są jeszcze BONUSY!

[e–book] 8 rzeczy, które musisz poznać, żeby dostać pierwszą pracę jako Junior Java Developer

[e–book] Transkrypcje „Pierwsza Aplikacja Java” z miejscem na notatki – aż 72 strony!

[e–book] Java Cheat Sheet

Oraz CERTYFIKAT!

Czy są inne rozwiązania?

Na pewno się zastanawiasz, czy program „Pierwsza Aplikacja Java” jest najlepszym rozwiązaniem. Odpowiedź jest prosta. Oczywiście! 🙂

Możesz wybrać samodzielną naukę, np. korzystając z książek, czy darmowej wiedzy, którą znajdziesz w Internecie. Musisz jednak wtedy samodzielnie zweryfikować jakość tych materiałów, ich aktualność oraz ułożyć je w odpowiednią strukturę. Może to prowadzić do nauki błędnych lub nieaktualnych rzeczy, a w konsekwencji utraty Twojego czasu i motywacji.

Możesz również wziąć udział w bootcampie. W tym wypadku musisz jednak liczyć się z wysokimi kosztami – nawet 10-15 tysięcy PLN za udział. I z pewnością nie jest to dobry wybór, jeśli nie masz pewności, że to dobry kierunek.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Bezpośrednio po zakupie zostaniesz przekierowany na platformę edukacyjną, gdzie czekają na Ciebie wszystkie materiały.

Tak. Program skierowany jest przede wszystkim do osób, które chcą nauczyć się programować i napisać swoją pierwszą aplikację. Materiały zostały tak przygotowane, by ułatwić Ci ten początkowy okres nauki.

Na naukę nigdy nie jest za późno. Znam osoby, które zdecydowały się zmienić pracę, mając już pokaźne doświadczenie w innej branży, a teraz są specjalistami IT. Tutaj nie ma reguły – wszystko zależy od Twojego samozaparcia.

Język angielski jest niewątpliwie dużym atutem podczas nauki programowania. Jeśli jednak nie znasz angielskiego – nie przejmuj się! Wszystkie materiały są w języku polskim.

Gwarancja 100% satysfakcji!

Pokochaj materiał lub zwracam Ci pieniądze!

Program został przygotowany tak, by spełniać oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Rozumiem jednak, że możesz mieć wątpliwości, dlatego wprowadziłem gwarancję satysfakcji.

Masz 14 dni od daty zakupu, na zmianę decyzji.

Jeżeli z jakichś powodów uznasz, że nie jest on dla Ciebie odpowiedni, wystarczy, że napiszesz do mnie wiadomość na adres kontakt@stormit.pl i zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty